Saturday, January 8, 2011

Bersaing di tahun baru 2011

Perkataan yang saya rasa sesuai untuk saya di tahun baru ini adalah BERSAING, ini kerana bersesuaian dengan usia, visi, objektif dan pengalaman yang ada. Bersaing bukan untuk berlawan atau berlumba kerana ianya berbeza dan memerlukan pemenang menjadi juara sebaliknya bersaing memberi maksud lebih positif dan senang untuk dilaksanakan.

Inilah salah satu azam saya untuk melengkapkan misi yang saya rancangkan, bersaing cara positif bersama dengan orang yang sudah mendahului menjadi perangsang untuk saya mencubanya. Ianya menguji kemampuan saya dan tahap yang saya mampu lakukan untuk berjaya bersama-sama. Ini memerlukan kreativiti, ilmu dan usaha yang lebih inovatif dan kompetitif.

Sikap profesoinal serta etika kerja dan fikiran yang luas menjadi rangsangan kepada saya untuk terus mencuba dan berjaya. Insyaallah ini akan mampu merubah hidup saya di masa hadapan jika saya tekun mengejar cita dan harapan. Saya akan gunakan segala kudrat untuk mencapainya demi untuk diri dan bersama mereka yang sealiran harapan dan tujuan.
Selamat Tahun Baru 2011 dari saya untuk semua.

No comments: